Witaj,
Gościu!

9 msc od zrobienia czy to alergia?

Dodano 1 tydzień temu przez PioSto

Na turkusie chropowata skóra, taka jakby skorupa twarda, pod światło się świeci daje połysk. Czasami dziwnie reaguje nie wiem czy od nawilżenia skóry czy od temperatury ale dziś miałem taki efekt jakby alergia ale nie swędzi ani nic. Ogólnie widać na codzień że coś, nie tak a najbardziej w dotyku. Czy to samo zejdzie? Mam wrażenie że jak posmaruje reprintic czy inne nawilżające to poprawy nie ma tylko gorzej. Czy mam się obawiać?

Dodano 1 tydzień temu przez Gomez2115

Wygląda mi na reakcje alergiczną, przy tatuażach potrafi się pojawiać długo po zrobieniu.

Dodano 1 tydzień temu przez PioSto

Czy leki zadziałają po tak długim okresie od tatuażu? Od początku było widać że coś nie tak ale myślałem że to się ustabilizuje z czasem ale nie widzę poprawy a, może nawet lekko gorzej

Dodano 1 tydzień temu przez Gomez2115

O lekach przeciwalergicznych mówisz? Można spróbować, najlepiej pójść do dermatologa po coś ze sterydami.

Dodaj odpowiedź

Chciałbyś odpowiedzieć na ten temat? Zaloguj się