Witaj,
Gościu!

Tatuaż podczas antybiotyku

Dodano 3 tygodnie temu przez Szymon Poprawa

Witajcie

Na jutro jestem umówiony na kolejną sesję. Jednak byłem dzisiaj u lekarza i okazało się że mam anginę, dostałem antybiotyk zinnat. Czy w związku z tym mogę iśc ? Czy są jakieś przeciwskazania do robienia tatuażu ? Ogólnie czuję się dobrze tylko bardzo mnie gardło boli


Dzięki za odpowiedź


Dodano 3 tygodnie temu przez arve_lek

Normalnie możesz. Antybiotyk, który bierzesz stosowany jest głównie w leczeniu zakażeń dróg oddechowych i tkanek miękkich.

Dodano 3 tygodnie temu przez Szymon Poprawa

Dzięki za odpowiedź, jednak po kontakcie z tatuatorem przełożyłem sesje. Nie jest to moja pierwsza druga ani nawet trzecia dziara i nie czekam na nią jak dziecko na święta, więc lepiej trochę poczekać niż miało by się później źle goić

Dodano 3 tygodnie temu przez Kacperos94

Święte słowa!

Dodaj odpowiedź

Chciałbyś odpowiedzieć na ten temat? Zaloguj się