Witaj,
Gościu!

Zaczerwienienie wokół tatuażu

Dodano 2 miesiące temu przez kamilosx77 edytowany 2 miesiące temu

Witam tatuaż posiadam jakieś 8 dni. Aktualnie goi się chyba dobrze naskórek zszedł juz tak na oko z połowy tatuazu. Smaruje z rana jak wrócę ze szkoły i od tego momentu co 3 godziny. Od 2 dni wyszło mi takie zaczerwienienie wokół tatuażu trochę swędzi, ale bardziej to jest uczucie pieczenia. Zaczerwienienie jest u góry i idzie w stronę gałęzi z lewej strony nie występuje.

Dodano 2 miesiące temu przez Tatuaz

Z folią czy bez chodzisz do szkoły?

Dodano 2 miesiące temu przez kamilosx77 edytowany 2 miesiące temu

bez, tatuaz mam zakryty bluzą

Dodano 2 miesiące temu przez Tatuaz

Pytam bo wyglądało mi to na delikatne odparzenie, ale bez folii to niemożliwe. Może to jakaś reakcja alergiczna, weź leki przeciwhistaminowe z apteki bez recepty i zobacz czy coś zaradzi.

Dodano 2 miesiące temu przez kamilosx77 edytowany 2 miesiące temu

Aktualnie smaruje to maścią z hydrocortisonum od 3 dni, ale nic nie pomaga nawet lekko sie to powiększyło. Aktualnie skóra jest taka jakby pomarszczona i wyschnięta z prawej strony tatuazu od góry do dołu przy granicy z tuszem. W środę idę do tatuazysty i raczej do lekarza.

Dodano 2 miesiące temu przez macur14

Wcześniej czym smarowałeś? Od wyjścia ze studia.

Dodano 2 miesiące temu przez kamilosx77

Kremem od tatuazysty. Easy Tattoo Panthenol i calendula officinails

Dodano 2 miesiące temu przez macur14

Sprawdzałeś skład, może coś cię podrażnia? Choć z tego co kojarzę EasyTattoo ma hipoarelgiczne kremy.

Dodano 2 miesiące temu przez Tatuaz

Hydrocortisonum to produkt leczniczy do stosowania w AZS, liszaju, rumieniu, łuszczycy o działaniu przeciwświądowym i przeciwzapalnym.

Takie info jest o tej maści, więc jeśli to reakcja alergiczna nic nie wskórasz.

Dodano 2 miesiące temu przez kamilosx77

Jezeli to reakcja alergiczna to zejdzie to samo? Aktualnie ta skóra u góry jakby się łuszczy i schodzi. Jest sens iść do lekarza, zeby przepisał jakąś maść czy coś?

Dodano 2 miesiące temu przez macur14

A objawy dalej takie same? Pieczenie i swędzenie w sensie?

Dodano 2 miesiące temu przez kamilosx77

Aktualnie nie piecze czasami tylko swędzi. To czerwone zaczęło schodzić tak jakby się wysusza co raz bardziej i samo odpada. Tylko teraz zaczął mi wysychać tatuaż pojawia się taki biały chyba naskórek czy coś takiego. Tatuazysta powiedział mi, ze raczej to nie jest uczulenie na tatuaz ani nic z tym związane tylko po prostu mi się skóra bardzo wysusza, zalecił mi smarowanie jakimś balsamem do skóry czy czymś innym by nawilzac skórę i powinno się samo zagoić.

Dodano 2 miesiące temu przez kamilosx77 edytowany 2 miesiące temu

Pytanie tez mam czy mogę smarować tatuaz Dermosanem lub mleczkiem do ciała czy lepiej kupić masło do tatuazu

Dodano 2 miesiące temu przez macur14

Masło do tatuażu bardzo dobrze natłuszcza. Ogólnie polecałbym jego stosowanie.

Dodano 2 miesiące temu przez kamilosx77

na razie będę smarował dermosanem jak nie będzie dobrych efektów to zakupie masło.

Dodaj odpowiedź

Chciałbyś odpowiedzieć na ten temat? Zaloguj się